کوچیک تر که بودم خیلی از آدم های دور و برم می شنیدم که میگفتن دنیا کوچیکه ولی هر چی فکر می کردم میدیدم دنیایی که این همه آدم رو تو خودش جا داده نمیتونه اون قدر ها هم که میگن کوچیک باشه !
یادمه مسیر خونه ما تا خونه پدربزرگم حداقل 4 ساعت راه بود ، ولی همین راه توی نقشه به اندازه ی یک بند انگشت بود ! واسم سوال بود که با این وجود چطور میشه که دنیا کوچیک باشه !؟
بزرگ تر که شدم دیدم آدم های بزرگ زود تر از بقیه میمیرن ؛ تازه اونجا بود که فهمیدم چرا میگن دنیا کوچیکه ! زندگی توی این دنیای کوچیک برای آدم ها بزرگ خیلی سخته ! بخاطر همین زود تر از بقیه از دنیا میرن !
میرن به جایی که بزرگتر باشه و توش راحت تر باشن ...
+ یکی از بهترین آدمهایی که دور و برم دیدم چند وقت پیش رفت یه جای بزرگتر ...
خدا رحمتش کنه ...
+ ادامه داره ...
ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال میکنید
برچسب: آدم های بزرگ,آدم های بزرگ عظمت دیگران,آدم های بزرگ متوسط کوچک, نویسنده: بازدید: 18