+ پارتی بازی خوبه !؟
- نه !!
+ اگه قرار باشه به نفع ت انجام بشه چی ؟
- ... !
+ اگه از کسی بخوای به نفع ت انجام بده ولی خودداری کنه چی ؟
- ... !
+ اگه تو موقعیتی باشی که بتونی انجام ش بدی و ازت بخوان چی ؟
- ... !
ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31
- منم مثل شما خبر نداشتم ! صبح جمعه یهو دیدم قیمت بنزین تغییر کرده !!!
+ :|
+ به نظرم بیشعور واقعی کسی میتونه باشه که به فهم و شعور بیش از هشتاد میلیون نفر توهین کنه بعدش راحت بخنده و حتی کک ش هم نگزه !
پ ن : سعی کنیم خوشبین باشیم . شاید بنده خدا نت ش قطع بوده مطلع نشده خب .
ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18
اکثرا زخم های روحی خوب نمیشن ، فقط بسته به عمق شون ، یا بخاطر تکراری بودن کمرنگ میشن یا سری ها شون هم با تغییر شرایط کم اهمیت یا فراموش میشن !
امان از زخم های کمرنگی که گاهی با یه خواب یا یه آهنگ و خاطره سر باز میکنن و میشن دلتنگی !
و دلتنگی یکی از درد هایی که آدم های این دور و بر هنوز براش مسکنی پیدا نکردن !
ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15
ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15
این دنیا اونقدر خوش حساب نیست که بیاد جلوی در تون بدهی ش رو بده ! اگه طلبی ازش دارین باید خودتون برید دنبالش .
:)
ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39