دنیا های این دور و بر ... (!)

خرید بک لینک


تو دنیایی زندگی میکنیم که توی خودش 7-8 میلیارد دنیا رو جا داده .

دنیای ما پر از دنیا های خوب و بده ؛ دنیا هایی که از هر چیز واسه خودشون یه تعریف دارن که شاید از نظر دنیا های دیگه تعریف نادرستی باشه .

همیشه از سادگی خوشم میومد ؛ به نظرم دنیا های ساده قشنگ ترین دنیاهایی ایه که آدم های دور و بر مون میتونن داشته باشن ، شاید بخاطر همین هم همیشه از دنیای بچه ها خوشم میومد ؛ دنیایی که هیچی توش نیست ! نه دروغ ، نه دو رویی !

دنیا ها می چرخن و عوض میشن خوب ها بد میشن ، بد ها خوب میش ؛ ساده ها پیچیده میشن ، پیچیده ها ساده میشن ...

گاهی دنیا ها انقدر میچرخن که شکل و جای واقعی شون رو یادشون میره !

کاش دنیا ها مون تا یه جایی بچرخن که از جای واقعی خودشون جابه جا نشن !

نمیدونم ! شاید اگه حال و روز الان مون زیاد خوب نیست بخاطر اینه که دنیا ها مون زیادی چرخیده !


* پیشرفت تکنولوژی و بیخیالی پدر مادر ها داره دنیای ساده ی بچه ها رو پیچیده میکنه !

* پاراگراف یکی مونده به آخر نوشته ام شبیه یکی از دیالوگ های آقای نصیریان توی فیلم شهرزاد بود .

* امیدوارم دنیا تون همیشه ساده باشه ... :)


:)


اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! )...

ما را در سایت اگه عینکی هستی ، عینکِت رو بردار ( ! ) دنبال می‌کنید

برچسب: دنیای بازی های اینترنتی, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 10:31

صفحه بندی