
کوچیک تر که بودم خیلی از آدم های دور و برم می شنیدم که میگفتن دنیا کوچیکه ولی هر چی فکر می کردم میدیدم دنیایی که این همه آدم رو تو خودش جا داده نمیتونه اون قدر ها هم که میگن کوچیک باشه ! یادمه مسیر خونه ما تا خونه پدربزرگم حداقل 4 ساعت راه بود ، ولی همین راه توی نقشه به اندازه ی یک بند انگشت بود ! واسم سوال بود که با این وجود چطور میشه که دنیا کوچیک باشه !؟ بزرگ تر که شدم دیدم آدم های بزرگ زود تر از بقیه میمیرن ؛ تازه اونجا بود که فهمیدم چرا میگن دنیا کوچیکه ! زندگی توی این دنیای کوچیک برای ...
ادامه مطلب
تو دنیایی زندگی میکنیم که توی خودش 7-8 میلیارد دنیا رو جا داده .xa0 دنیای ما پر از دنیا های خوب و بده ؛ دنیا هایی که از هر چیز واسه خودشون یه تعریف دارن که شاید از نظر دنیا های دیگه تعریف نادرستی باشه .xa0 همیشه از سادگی خوشم میومد ؛ به نظرم دنیا های ساده قشنگ ترین دنیاهایی ایه که آدم های دور و بر مون میتونن داشته باشن ، شاید بخاطر همین هم همیشه از دنیای بچه ها خوشم میومد ؛ دنیایی که هیچی توش نیست ! نه دروغ ، نه دو رویی ! دنیا ها می چرخن و عوض میشن خوب ها بد میشن ، بد ها خوب میش ؛ ساده ها پیچید...
ادامه مطلب