
بیستمی هم گذشت . هم خوبی داشت هم بدی . شاید سخت گذشت ولی زود گذشت ، اونقدر زود که میشه همش رو تو یه پلک زدن خلاصه کرد . خیلی از راه هایی که تو بیستمی رفتم تصمیم خودم بود ولی خیلی از تصمیم هایی که گرفتم بسته به مسیر شرایطم بود ، یا شاید یه جریان قوی تر منُ به اون سمت راهی کرد که قوی ترم کنه ...xa0 بیستمی آدم های خوب و بد زیادی نشونم داد ، همون طور کار های خوب و بد زیادی هم یادم داد ؛ نمیدونم چقدر موفق بودم ولی تلاشم این بود که از بین آدم ها و کار هایی که دیدم و یاد گرفتم بهترین شون رو برای ادامه...
ادامه مطلب